اجرا و نصب درب کرکره برقی

مجموعه موتوردُر با سال ها تجربه در صنعت کرکره برقی و با تکیه به توانای کارشناسان متخصص خود افتخار دارد که در شهر تهران ، انجام 0 تا 100 پروژه های کرکره برقی از خرید تا نصب در محل ، در کنار شما مشتریان عزیز باشد.

کرکره برقی پلی کربنات

تیغه های پلی کربنات (شفاف)

كركره برقى پلى كربنات شفاف، معروف به كركره برقى شيشه اى در واقع از پلاستيكى به اسم پلى كربنات (polycarbonate) از خانواده ى پليمرهاى ترموپلاستيك ساخته ميشود.در این مقاله تلاش کردیم که مطالبی را برای شما آماده کنیم تا شما در مورد کرکره برقی پلی کربنات بیشتر بدانید. کرکره برقی پلى كربنات از مقاوت كششى و مقاومت فشارى و ضربه اى بسيار بالايى برخوردار می باشد. با اين ماده ميتوان انواع كركره برقى پاركينگى و كركره برقى فروشگاهى و بالكن و پنجره را در رنگ هاى مختلف و بخصوص شفاف ساخت.

تیغه های فولادی

کرکره برقی فولادی همانطور که از نامش پیداست، از کنار هم قرار گرفتن تیغه فولادی، تشکیل میشود. البته ریل و سایر قطعات فلزی این کرکره نیز از جنس فولاد هستند. ویژگی منحصر به فرد کرکره برقی فولادی، استحکام و دوام بسیار بالای آن است. به طوری که در بین انواع کرکره برقی، به عنوان کرکره ضد سرقت، شناخته میشود. درواقع بالا بودن مقاومت کرکره فولادی در برابر ضربه و فشار، امکان تخریب و نفوذ این مدل کرکره برقی را تا حد قابل توجهی کاهش میدهد و امنیت درب ورودی ساختمان مورد نظر را به طور چشم گیری افزایش میدهد. این نوع تیغه وزن بیشتری نصبت به انواع دیگر تیغه ها دارد برای همین برای این نوع تیغه باید از موتور های قویتر استفاده شود.

کرکره برقی فولادی
تیغه های رنگی

تیغه آلمینیومی

هر تیغه به اندازه و ابعاد مورد نیاز شما ساخته شده است. کرکره برقی به طور استاندارد با رنگ قهوه ای یا سفید ساخته می شود ، اما می توان آنها را در رنگ های مختلف با هزینه اضافی ارتقا داد.عایق بندی این تیغه کرکره به صورتی است که می توان خانه ها را گرمتر و هزینه های انرژی را کاهش داد، کرکره برقی آلمینیومی برای واحدهای مسکونی ، صنعتی و تجاری مناسب هستند زیرا علاوه بر اینکه دارای تنوع در مدل و رنگ می باشند، سبک وزن هستند. در حالی که دارایی های شما را ایمن نگه داشته و در برابر سرقت محافظت می کنند ، بسیار کم مصرف هستند. این نوع کرکره برای درب های پارکینگ و برای امنیت و عایق بندی روی پنجره ها یا درب های ورودی آپارتمان استفاده می شود.

تیغه های ترکیبی(استفاده از دو نوع تیغه)

مجموعه موتوردُر این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرکره است که به توجه به درخواست شما عزیزان، کرکره های شخصی سازی شده که میتوان در یک دهنه از دو تیغه متفاوت استفاده کرد این کار برای زیبای یا کارای بیشتر تیغه کرکره برقی بوده برای مثال درب پارکینگ قسمت ورودی ساختمان که در نما و زیبای تاثیر مسقیم دارد، نیاز به کرکره برقی که مقاوم و با دوام باشد و درکنار این فاکتور های مهم از زیبای چشم نواری برخوردار باشد که برای برآورده کردن این نیاز شما ممشتریان عزیز مجموعه موتوردُور استفاده از این محصول را پیشنهاد میکند.
شما می توانید تیغه های با رنگ های مختلف از یک مدل یا مدل های مختلف استفاده کنید که زیبای چشم گیری و قابل قبولی به درب کرکره برقی میدهد.

کرکره برقی ترکیبی